Що ж це за цінності? По-перше, це Будда — істинний стан нашого ума. По-друге, дхарма — учення, яке веде нас до цього стану. По-третє, санґха — друзі та помічники на шляху. І, найважливіше, лама — учитель, що об’єднує в собі перші три аспекти й дає нам безпосередній зв’язок з Просвітленням. Ми приймаємо Прихисток у цих цінностях і можемо повністю покладатися на них.
Нове, осмислене ставлення до життя потрібно закріпити практикою медитації. Лише завдяки медитації ми зможемо справді змінитися, бо вперті звички ума та дурні ідеї надто сильні й теорія без практики навряд чи нам допоможе.
Для практиків Каґ’ю є три шляхи. Для першого потрібна підготовка, для двох інших вона є бажаною, але не обов’язковою. Підготовка складається з медитації «Прихисток», яка знайомить практика з основними аспектами ближче. Після цього виконуються чотири медитації так званого ньондро, з тибетської це перекладається як основоположні вправи.
Опанувавши основоположні вправи, ми можемо сміливо рухатися далі в будь-якому з трьох напрямків. І перший шлях, Шлях вправних засобів, саме й вимагає такої підготовки. Тут ми вчимося працювати з просвітленими енергіями в нашому тілі, пробуджуємо переживання незумовленої радості, а потім пізнаємо їхню невід’ємність від простору.
Другий шлях, Шлях глибокого бачення, задіює свідомість. Він полягає в тому, що ми заспокоюємо ум та звільняємо його від зусиль. Завдяки цьому проявляється властива уму інтуїтивна мудрість.
Головний шлях для практика Каґ’ю — Шлях ототожнення (санскр. Гуру-йога). Сутність цього шляху — медитація на Ламу. Завдяки відданості та здатності бачити Ламу як Будду розкриваються дорогоцінні якості нашого ума, і ми все більше ототожнюємося із довершеним станом лами.